UW EVENEMENT OP MAAT
Onze pop-up locatie voor het vieren van feestelijke momenten?
Soms zijn er momenten in het leven die vragen om iets speciaals. Een verjaardag, een (huwelijks)jubileum, een familiereünie, een intieme lunch of diner met vrienden of familie of misschien wel een verrassingsfeest voor iemand die je dierbaar is.
Zulke gelegenheden wil je niet zomaar vieren; ze verdienen een omgeving die net zo bijzonder is als de gebeurtenis zelf.
Jij geniet met je gasten van het stijlvol ingerichte paviljoen met terrassen die direct gelegen zijn aan de aspergevelden. De natuur vormt het decor en geeft een sfeer die je nergens anders vindt.
Onze top-chefs bereiden een gastronomisch menu, met seizoensgebonden ingrediënten van lokale bodem van de hoogste kwaliteit, waarin het ‘witte goud’ centraal staat.
Onze gastvrije bedieningsmedewerkers maken tijdens jouw verblijf tot in het kleinste detail het verschil tussen een samenzijn en een onvergetelijke middag of avond uit.
Alles draait om jou en de mensen die je dierbaar zijn of je nu kiest voor een intieme setting of een groots feest.
Neem gerust contact met ons op. We luisteren graag naar al jouw wensen en ideeën. Samen maken we van jouw evenement een blijvende herinnering.













Geniet samen met je relaties van een culinaire beleving die indruk maakt
Op en top Brabantse gastvrijheid!
Bij Asperges in het veld gaat het om meer dan alleen uit eten. Het is samen ontdekken, samen proeven en samen herinneringen maken, op een unieke locatie direct aan de aspergevelden van Cromvoirt en Prinsenbeek.



Een mini workshop of spreker bij ons in het veld?
Bij een (zakelijke) bijeenkomst is het prikkelen van emoties en het creëren van beleving essentieel; dit zorgt ervoor dat mensen zich betrokken voelen en daadwerkelijk in beweging komen.
Van interactieve sessies, sfeervolle feestelijke lunches en diners tot creatieve presentaties, ons pop-up restaurant Asperges in het veld biedt een high-end gastvrijheid met veel impact. Een unieke ervaring, midden in de natuur.
Organiseer jouw relatiebijeenkomst, met een spreker, mini workshop, merkactivatie, netwerkborrel, teamuitje, brainstormsessie of jubileumviering in combinatie met een lunch of diner bij ons in het pop-up restaurant. Dat kan zowel in Cromvoirt (regio Den Bosch) als in Prinsenbeek (regio Breda).
Exclusieve verhuring van de locatie
Bij een evenement met ongeveer 150 gasten heb je onze locatie exclusief met je eigen groep. Je kunt de locatie desgewenst een eigen ‘look en feel’ geven. Geheel passend bij jouw bedrijf, product of dienst. Denk aan promotiebanners, tv- of ledschermen, ballonnen en vlaggen. Ook kan de locatie desgewenst worden aangevuld met een podium, licht en geluid voor artiesten en of sprekers.
Volledige ontzorging en maatwerk
Vlekkeloos georganiseerde evenementen, tot in de kleinste details afgestemd op jouw wensen en doelen. Wij nemen de organisatie en uitvoering graag uit handen, zodat jij en je gasten zorgeloos kunnen genieten.
Neem contact met ons op om een originele invulling te geven aan een onvergetelijke culinaire belevenis – voor jouw groep – midden in de natuur.
Frank de Bot
Tel: 06 – 320 55 444
E-mail: info@aspergesinhetveld.nl




“Voor het tweede jaar op rij hebben wij ons jaarlijkse LXA-relatie-evenement bij Asperges in het veld in Cromvoirt gehouden. Met 150 gasten en 30 collega’s hadden we de prachtige locatie op donderdagavond exclusief tot onze beschikking. Een avond vol culinaire hoogstandjes verzorgd door de keukenbrigade van gast-restaurant Lutum**, muziek, interessante gesprekken en gezelligheid.
Frank de Bot en zijn team hadden de ontvangt en bediening ook weer uitstekend op orde. Een topavond”.
Herman Knotter

Veel gestelde vragen
- Voor welke gelegenheden kan ik bij Asperges in het veld terecht?
Onze locatie is geschikt voor zowel particuliere als zakelijke gelegenheden, zoals verjaardagen, jubilea, familiereünies, intieme diners, bedrijfsborrels, relatiebijeenkomsten, teamuitjes en zakelijke presentaties. - Kunnen we de locatie exclusief afhuren?
Ja, vanaf circa 150 gasten kun je de locatie exclusief gebruiken. Zo geniet je samen met jouw gezelschap in volledige privacy van een onvergetelijke culinaire beleving. - Waar vinden de groeps- en zakelijke events plaats?
Wij ontvangen je graag op onze unieke pop-up locaties: Cromvoirt (regio Den Bosch) en Prinsenbeek (regio Breda). Beide locaties liggen direct aan de aspergevelden en bieden een sfeervol paviljoen met terrassen. - Is er ruimte voor presentaties of workshops?
Absoluut. Je kunt jouw bijeenkomst combineren met een spreker, mini workshop, productpresentatie, brainstormsessie of merkactivatie. Wij zorgen dat de setting past bij jouw wensen. - Kunnen we de locatie aankleden in onze eigen huisstijl?
Ja, dat is mogelijk. Denk aan banners, vlaggen, ballonnen, tv- of ledschermen en zelfs een podium met licht en geluid voor artiesten of sprekers. Zo creëer je een volledig eigen sfeer die past bij jouw bedrijf of evenement. - Hoeveel gasten kunnen er maximaal deelnemen?
Onze locatie biedt plek aan maximaal 150 personen. Of je nu kiest voor een klein gezelschap of een groot feest, wij stemmen alles af op jouw groep. - Welke culinaire mogelijkheden zijn er?
Onze topchefs bereiden gastronomische menu’s met seizoensgebonden ingrediënten van lokale bodem. Het ‘witte goud’ – de asperge – staat centraal, maar er is altijd maatwerk mogelijk, inclusief dieetwensen en vegetarische opties. - Wordt de organisatie volledig uit handen genomen?
Ja, wij zorgen voor een tot in de puntjes georganiseerde middag of avond. Van ontvangst tot bediening, van culinaire invulling tot technische ondersteuning: alles wordt geregeld zodat jij zorgeloos kunt genieten. - Kunnen we voor of na het diner een activiteit plannen?
Ja, er zijn verschillende mogelijkheden, zoals een rondleiding door de aspergeboer, zelf asperges steken of een creatieve of interactieve workshop. Dit maakt jouw bijeenkomst extra bijzonder. - Hoe kan ik een groeps- of zakelijk event boeken?
Neem eenvoudig contact met ons op via de website of telefoon. We luisteren naar je wensen en maken een offerte op maat, zodat jouw evenement precies aansluit bij jouw doel en gezelschap.